Pages

30 Apr 2008

明白

by 五月天



from mdmd.net
老地方相見 如果你發現你還有留戀
就像你不願丟棄的相片 mm....你心中的我還隱隱約約

枯坐在窗前 又一個刻滿諾言的明天
愛上一個人即使他不再出現 也不願拋棄最後的情願

縱然是世界遼闊 外面的精彩好多
給你的愛那麼多那麼濃 你還是不懂
我矛盾的心 不願反覆的猜 希望你能明白
我在這裡等待 就算天塌下來 希望你能明白

昨天 還在眼前
可愛的美好的卻一片混亂 Oh在我胸口
一直地不停地跳不停地轉 和沒有名字的期待

7 comments:

  1. Unrequited Love?

    Poor Dear Daniel...

    *Sayang sayang*...

    ReplyDelete
  2. nani nani!

    nice song la .haha.

    ReplyDelete
  3. AwwWw...
    "昨天太近明天太远 默默聆听那黑夜
    晚风吻尽荷花叶 
    任我醉倒在池边
    等你清楚看见我的美 月光晒干眼泪
    那一个人爱我将我的手紧握抱紧我吻我喔爱~~~别走"

    he's feeling this inside..
    AwwwWw

    ReplyDelete
  4. one day we shld K entirely mayday songs. Muahahha!

    ReplyDelete
  5. what you mean should? We must.I got it! Jio all the Mayday kias.Haha.Got K vokals I alert you all again.heh.

    ReplyDelete
  6. of course! mus sing all ashin's works also.. like pin guan ones. hahah!yay~ WU YUE TIAN~

    ReplyDelete